Aktuality
Kalendář MMČR+MS
11.4.Sedlčany-MMČR - 35km

19.4. Oss - Nizozemsko-GP - 834km

25.4.Mohelnice-MMČR - 274km

2.5.Jinín-MMČR - 65km

10.5. Kramolín - Česká rep.-GP - 52km

17.5. Kiev "Bucha" - Ukrajina-GP - 1435km

24.5.Stříbro-MMČR - 94km

30.5.Březová n/Svitavou-MMČR - 254km

14.6.Bělá u Jevíčka-MMČR - 268km

21.6. Lommel - Belgie-GP - 813km

28.6. Iffendic - Francie-GP - 1366km

12.7. Lange - Estonsko-GP - 1267km

23.8. Gooik - Belgie-GP - 892km

30.8. Roggenburg - Švýcarsko-GP - 706km

6.9.Kramolín-MMČR - 35km

6.9. Orehova Vas - Slovinsko-GP - 491km

13.9. Jinín - Česká rep.-GP - 65km

20.9. Rudersberg - Německo - 410km

26.9.Dobřany-MMČR Družstva - 66km

10.10.Horní Újezd-MMČR - 230km

Kalendář MMČR

11.4. Sedlčany
25.4. Mohelnice
2.5. Jinín
24.5. Stříbro
30.5. Březová n. Svitavou
14.6. Bělá u Jevíčka
6.9. Kramolín
10.10. Horní Újezd

MMČR side a quad DRUŽSTVA: 26.9. Dobřany

Kalendář MS
19.4. Oss - Nizozemsko
10.5. Kramolín - Česká rep.
17.5. Kiev "Bucha" - Ukrajina
21.6. Lommel - Belgie
28.6. Iffendic - Francie
12.7. Lange - Estonsko
23.8. Gooik - Belgie
30.8. Roggenburg - Švýcarsko
6.9. Orehova Vas - Slovinsko
13.9. Jinín - Česká rep.
20.9. Rudersberg - Německo

Nacházíte se zde: >

Aktuality


<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35   >>  

Startovat se bude!!! ;))))

24.4.2018
Sezóna 2018 je plná změn a plánů hned z jejího začátku.
Po minulém víkendu v Jiníně a dnešním tréninku ve Stříbře přichází Luky s informacemi ohledně letošního roku.
" Ačkoli to po druhém závodě vypadalo, na brzký konec, dnes po tréninku jsme se dohodli pro zbytek sezóny s mladým Radkem Vitoněm.
Zásadní bylo pro mě pokračování ve spolupráci se značkou Mega a hlavně i kvůli lidem , kteří nám fandí a podporují nás, což je pro mě hnacím motorem...
Všem za to moc děkuji a společně s Radkem se budeme snažit o co nejlepší výsledek, i když jsme toho spolu moc zatím nenajeli, každopádně pocit ze společné jízdy je super a myslím, že si ho oba užíváme.... ,,

Náš tým se v novém složení představí na dalším podniku MMČR v Petrovicích u Karviné.
Team #33 David :)
více informací ...



Info z týmu!!!!

9.4.2018
Milí fanoušci, sportovní přátelé a kamarádi.
Bohužel Vám musíme oznámit nepříjemnou skutečnost a to, že musíme předčasně ukončit letošní sezonu.
Důvodem je rozhodnutí Lukyho spolujezdce Michala, který už nechce dál pokračovat....
Moc nás to mrzí, ale bohužel i to je sport.
Momentálně řešíme co a jak dál....
Děkujeme za pochopení.
Lukáš & Team #33



Reprezentace 2018

Včera jsme s Michalem byli pozváni na galavečer do budovy Autoklubu Čr do Prahy,kde jsme společně s dalšimi sportovci byli nominováni jako reprezentanti ČR.
Je to pro nás velká čest,že můžeme oficiálně reprezentovat naši zemi na závodech v zahraničí.
Jsme na to velmi hrí a doufáme,že nezklameme důvěru-Děkujeme,Lukáš & Michal

Foto zde:
více informací ...



Helmy 2018 aneb airbrusch by Kmr Custom paint

Jako každý rok nám vytunil helmy náš sikovný lakýra z našeho funclubu “Komár”,za což mu moc a moc děkujeme!!!!
Krásná práce,doufáme,že přinese štěstí...:)

Posuďte sami:
více informací ...



Lukyho život v motorsportu - část 2/4.

V letech 1997 - 2002.
Automobilové soutěže - Rallye.

Po prvním díle, který se odehrával v sajdkárkrosu se mrkneme na to, jak Luky vyměnil řídítka za volant a usedl do závodních vozů.
Lukáš vždycky obdivoval ty velké střelce z Mistrovství světa, jeho hlavním hrdinou byl legendární čtyřnásobný mistr světa Tommi Mäkinen.
Když v roce 1997 ukončil sajdkáry, jel společně s Markem Sejákem jako mechanik Josefu Petákovi, který už v té době závodil s Protonem Wira EVO III. Právě v této spojitosti se, po závodě ve Slušovicích, zrodila myšlenka, že Lukáš s Markem usednou do závodního vozu a tak vznikla posádka Lukáš Pudlo a Marek Seják.
Čímž nastala otázka s jakým vozem vlastně pojedou.... Luky chtěl áčkového Favorita (třída A -závodní speciál), což mu bylo rozmluveno právě Pepíkem s tím, že pro úplný začátek by to chtělo auto třídy N (třída N - sériové vozidlo s minimální úpravou).
Ještě v roce 1997 byl tedy zakoupen vůz Renalut Clio třídy N3 (číslice 3. bylo označení pro 2.0 litrové motory).
V roce 1998 posádka Pudlo/Seják vydala na první závod do Blovic, který se jel jako volný podnik a kluci dojeli na krásném 7. místě absolutně.
Druhý závod byl Rally Úslava, kde bohužel na třinácté rychlostní zkoušce za vydatného deště to Luky podržel na horizontu tak, že se jejich Renualt zastavil o strom takovým způsobem, že byl zázrak, že se jim téměř nic nestalo (Foto níže).
I přesto to Luky nevzdal a chtěl znovu závodit. Mára tedy ukončil kariéru spolujezdce a Luky se pustil do práce a začal shánět nové auto, protože Renault byl po smrti.
Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci a pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi N3, na místo spolujezdce se posadil další Lukyho kamarád Luděk Hnízdil, který s nim odjel zbylé dva závody v roce 1998. Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci, pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi
Od roku 1999 až do roku 2002 po boku Lukáše usedl Miloslav Talaváňa, který s Lukym absolvoval přibližně 20 závodů a to s vozy Nissan Sunny GTi N3, Ford Escort RS Cosworth N4, z dílen týmu Hasík Jiří - Honda Civic Type-R N3 a Nissan Almera GTi N3.
Společně s Miloslavem se klukům podařilo bojovat o přední příčky ve třídě N3 a tak má Luky dodnes doma v polici i nějaký ten pohárek za umístění na bedně .
Miloslav byl nejen vynikající mitfára, ale uměl sehnat i sponzory, protože závodit v rally bez peněz prostě nejde...
Na sedadlo Lukyho spolujezdce ještě jednorázově usedl na Pražský rallysprint 2001 Martin Mikulenčák, který byl zároveň hlavním sponzorem.
Jako mechanici na závody jezdili převážně kluci z Milína, Pavel Sedláček alias Harrina, Marek Seják , Petr Sláma profláknutý jako Satan a v neposlední řadě stále aktivní Příbramský závodník Martin Lostak .
Luky na tuto dobu rád vzpomíná a dodnes je všem těm lidem vděčný za to, že mu pomáhali po všech stránkách a on mohl závodit.
Luky se netají tím, že by se chtěl znovu posadit do závodního auta s nasazenou helmou, uvázat pásy a vyrazit vstříc dalším závodním kilometrům.
Shodou okolností je teď zrovna na cestě domů z Rally Monte Carlo a dle jeho slov je to mega zážitek vidět ty "velký" kluky s WRCama:))

Ve třetím díle se mrkneme znovu na čtyři kola, ale tentokrát návrat k řídítkům a závody Quadů.

Za team #33 David & Borůffka:)

Foto zde:
více informací ...

<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35   >>